02 January, 2013

Viva Italia

Witajcie,

Mam na imię Beata i mieszkam w Toruniu.
Uwielbiam sztukę użytkową, film, gazdżety oraz podróże, które są inspracją do wielu pomysłów.
Nie znoszę stagnacji i lubię jak coś się wokół mnie dzieje, choć momenty kiedy mogę delektować się chwilą, zapachem czy smakiem, są dla mnie cenne: tak jak w jednym z moich ulubionych filmów Amelia.
Na co dzień zajmuję się projektowaniem wnętrz i pracą w branży horeca +Vistula Apartments . 
Dzięki +Mashable i +WIRED śledzę nowinki techniczne, zaś dzięki +Home Designing obserwuję trendy na zachodzie.


Power Gres, Sassuolo, Fabryka płytek ceramicznych "z pazurem"Zdjęcie z albumu rodzinnego;)

Od lat zakochana jestem we Włoszech-to oni wyznaczają światowe trendy we wzornictwie, modzie i sztuce. +Slow Italy pozwala mi docenić piękno tego zakątka Europy.

Jeśli coś pominęłam, postaram się przypomnieć przy okazji postów-innymi słowy "stay tuned"!





No comments:

Post a Comment