08 January, 2013

Hi & Hello


Cześć!

Mam na imię Asia. Jestem studentką od urodzenia mieszkającą w Toruniu.
Jestem osobą otwartą na świat i ludzi.
Lubię nowoczesność i przestrzenne pomieszczenia, w których można czuć się komfortowo i swobodnie.
Większość ludzi projektuje swoje nowe domy tak, aby wyglądały nowocześnie i na tym głównie będą opierać się moje posty.

Trzeba jednak pamiętać, że każdy z nas ma inne upodobnia i preferencje, tak więc każdy z nas będzie chciał inaczej urządzić swoje mieszkanie. Należy też wiedzieć, że nasze mieszkanie powinno wyrażać nas samych. To, jakie meble, dekoracje wybierzemy do salonu, sypialni czy kuchni powinno odzwierciedlać nasz sposób bycia oraz nasz charakter.

To mieszkanie mniej więcej wyraża moją osobowość. Wiadomo, że na Polskie realia jest bardzo małe prawdopodobieństwo posiadania takiego 'cudeńka', ale warto sobie pomarzyć! :)


via Dream Home Designs

No comments:

Post a Comment