24 August, 2013

White Room

thepostsocial.com

Jako, że zbliża się czas remontu sypialni, postanowiłam zaczerpnąć trochę inspiracji. Po wszystkich czerniach, różach, błękitach przyszedł czas na biel i właśnie białą sypialnię sobie planuję. Od jakiegoś czasu ciągnie mnie w stronę prostoty i na prostotę właśnie postawię. Mówiąc o bieli mam na myśli całkowitą biel. Przy moich skromnych funduszach, muszę jednak wykazać się kreatywnością. Tak więc na dole kilka inspiracji i pomysłów na moją nową białą sypialnię ;). 


trendir.com


albadorsch

lushome.com

tqn

tumblr

 Dodatkowo w mojej sypialni sporo miejsca zajmują książki, a ponieważ najczęściej czytam właśnie przed snem, to książki pozostaną tylko w bardziej białym wydaniu...  A pomoże mi w tym...  Papier.

juniperbooks.com
flickr.com




No comments:

Post a Comment